den nionde december tvåtusennio - Inlägg hundranittiosex

Ja, herregud, nu var det ett bra tag sen jag skrev igen. Jag är verkligen sämst på att uppdatera min blogg. Men det verkar ändå inte vara så många som följer den så det är väl kanske inte så farligt iaf.

Men har väl heller inte varit på världens bästa humör den senaste tiden känns det som. Det har ju inte bara vart skit med allting men till och från sådär. Det känns lite som om jag har hamnat i en ond cirkel när jag bara går hemma och inte gör någonting. Jag blir uttråkad och trött och även om jag vill hitta på någonting så blir nästan allt tråkigt ändå bara för att jag är seg och blä. Det är svårt att förklara, men jag känner att jag skulle verkligen behöva komma in på högskolan känner jag, och få göra något som jag verkligen vill göra ! För skulle jag inte komma in på högskolan måste jag söka jobb .. Och här i stan finns det typ inga jobb jag kan söka, och speciellt inga jobb jag egentligen vill ha. Och jag vet inte om jag skulle orka med ett jobb som jag egentligen inte är så intresserad av just nu, det känns som om det bara skulle göra saken värre .. Så jag HOPPAS (!) verkligen att jag kommer in på högskolan, sitter som på nålar och väntar på antagningsbesked nu känns det som ! Vill veta NU hur det kommer bli !

Men idag ska jag träffa Sofie iaf :) Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det märks väl :P hehe. Och sen framåt eftermiddan/kvällen ska jag julbaka med Camilla ! :) Det ska bli riktigt trevligt, då har jag något att se fram emot den här dagen iaf och det gör det mkt lättare. För har jag ingenting att göra på dagarna då blir det bara ännu värre.

Nej, nu ska jag sluta sitta och beklaga mej över mitt för tillfället lite bedrövliga liv :P Haha. Det är väl inge kul att läsa om kan jag tänka mej när jag äntligen uppdaterar bloggen igen :P Men var tvungen att ventilera mej litegrann någonstans.

Så finns det något annat jag kan skriva om som inte är så tråkigt .. Hmm .. Måste fundera litegrann .. Är svårt att komma på om det har hänt något kul på senaste tiden, det har väl inte direkt varit något speciellt iaf. Men en grej kom jag på ! Madde fick ju låna med sej Wii Fit från Katrineholm och så kom hon hit med det till oss eftersom det lika gärna kunde stå här där vi har Wii istället för ute hos Robert där Madde bor där dom inte har något Wii :P hehe. Så det har jag provat och det var Riktigt skoj !! Vill ha det själv nu !! haha :P Får väl önska mej det i julklapp eller nåt ^^. Och hoppas på att jag får det :) hehe.

Nej, nu får det faktiskt räcka för idag, har inte så mkt mer att skriva om, annars blir det bara massa skit igen :P
Och jag kan väl säga samma sak som i dom senaste inläggen, jag ska FÖRSÖKA bättra mej och uppdatera bättre, men jag kan inte lova nåt xD Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback