den sextonde december tvåtusennio - Inlägg hundranittiosju

Så var man dålig på att uppdatera igen då, det känns som om jag börjar varenda inlägg med det. Men men, så är det iaf. Jag ska nog sluta med att skriva att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera för det blir jag tydligen inte, det får helt enkelt bli som det blir. Vet heller inte hur många som läser min blogg ändå, det känns lite som om jag skriver här mest för min egen del när jag känner för det ^^.

Jo, just ja ! Jag har ju fått antagningsbesked från högskolan nu ! Och jag är reserv överallt, dock är jag reserv nr. 4 på högskolan i Västerås, och det brukar kunna vara rätt så stor chans att komma in då om man är så pass högt upp på reservlistan :D Så nu hoppas jag ännu mera och väntar än en gång på antagningsbesked, fast nr. 2 den här gången. Och det kommer i början av Januari, så håll tummarna åt mej allihopa ! :)

Och imorron bär det av på en 24-timmars kryssning till Åland, Niklas föräldrar bjöd med mej och Niklas :) Trevligt Trevligt. Så det blir till att gå upp runt 9 imorron, göra sej klar, åka ut och hämta hans föräldrar i fors, åka in till stan igen, äta lite lunch och sen åka vidare till båten :) Kommer bli borta till fredagkväll någongång, då är vi hemma igen ^^ Så kommer inte bli något mer bloggande innan då iaf (som om det skulle ha blivit det om jag var hemma, njaa, skulle inte tro det va :P haha).

Nej, nu ska jag nog ta och gå och lägga mej och kika lite film tills jag somnar, funderar på att kolla på "The Blair Witch Project" men jag vet inte riktigt om jag vågar faktiskt xD Iaf inte om Niklas tänker sitta vaken längre, för jag tänker inte lägga mej och kolla på den filmen själv, det är en sak som är säkert iaf. Det är helt sjukt faktiskt, det sitter fortfarande i sen jag såg på "Paranormal Activity" med Sofie och Lina, det är verkligen den värsta filmen jag någonsin (!) har sett, går jag och lägger mej innan Niklas så låter jag alltid sänglampan vara tänd tills han kommer och lägger sej, och helst har jag dörren öppen oxå :P haha, lite feg känner man sej, men men, så är det med det iaf.

Herregud, det är rätt sjukt faktiskt, jag skriver inte ofta men det känns som om att när jag väl skriver så blir det ändå rätt långa inlägg :P Varför kommer jag bara inte ihåg att skriva oftare, det är ju det som är den största anledningen till att det inte blir nå ofta, att jag helt enkelt glömmer bort att jag har en blogg (jag vet, inte så duktigt av mej men så är det :P) och sen är ju en annan anledning oxå att när jag väl kommer ihåg det så orkar jag inte skriva för att jag känner att jag inte har någonting att skriva om.

Nej, nu ska jag sluta ! För nu känner jag att jag har börjat tjata om det jag alltid tjatar om nuförtiden när jag bloggar. Så natti natti alla, nu ska jag kolla på film/sova :*

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

NATTI:D:D

2009-12-16 @ 23:57:27
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

riktigt fin blogg :)

allt bra?

2009-12-17 @ 00:05:26
URL: http://emelieelinsara.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-12-17 @ 00:38:10
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: s

kolla gärna min blogg! :)



kram!

2009-12-17 @ 00:43:25
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback