den tjugofjärde maj tvåtusentio - Inlägg tvåhundrasju

Ja, skitdag i skolan rent ut sagt.. Såhär såg den ut:

- Kom fram till Västerås vid 07.33
- Gick till skolan, var framme där runt 07.50-08.00 nånting.
- Vi började 08.15 enligt schemat.
- 08.30 hade det fortfarande inte kommit någon lärare
- Några i klassen gick till en annan lärare i kursen och han trodde att vi kanske började 09.15 ändå.
- Klockan blev 09.15 och sen 09.30, fortfarande ingen lärare.
- Sen kom den andra läraren dit och sa att han hade försökt ring till honom som skulle ha föreläsningen idag men inte fått tag i honom. Så det blev ingen lektion.

Och då var klockan som sagt runt halv 10, jag trodde att det gick ett tåg hem 10.27 eftersom det brukar gå tåg med 2 timmars mellan rum, men nästa tåg gick inte förens 12.27 .. Så jag fick vänta på det. Och sen på det så fick vi redan på resultaten för förra tentan, och jag blev Underkänd :( Så den 10 juni blir det omtenta, och tentan i den här kursen (Anatomi) är den 4 Juni. Så från och med nu fram till den 10 juni kommer det stå lite plugg på schemat varje dag ! Lite segt, men det får man ta. Det här ska gå nu !

Och nu sitter jag hemma och väntar på att Niklas ska komma hem från jobbet (det var ett bra tag sen jag kunde säga/skriva det ! :D haha) så att vi kan äta lite mat, blir hamburgare och pommes idag, mums ! :)
Ja, det var allt för mej den här gången ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback