den fjortonde november tvåtusennio - Inlägg hundranittiofyra

Såg världens läskigaste skräckfilm igår !!! Det är nog faktiskt den läskigaste och mest obehagliga film jag någonsin har sett ! "Paranormal Activity". Och det som gör den ännu läskigare är att jag inte är säker på om den är baserad på en sann händelse eller inte. För i början så står det någonting om det, minns inte exakt vad det stog men någonting åt det hållet iallafall. Och samma sak i slutet, då står det "dedicatet to .." och så namnen på personerna från filmen :O Och en jag pratade med sa att det var baserat på en sann händelse, medans andra har sagt att den inte är det. Har försökt läst och se om det skulle stå någonstans på nån sida med info om filmen men har inte hittat någonting så jag vet inte hur det är faktiskt.

Sov till och med med lampan på inatt :P Och Niklas var inge trött och ville egentligen gå och sätta sig vid datorn ett tag för att försöka bli trött, men det fick han inte. Jag skulle inte ha vågat ligga i sängen själv och försökt somna :P Men lyckades somna tillslut iaf ^^ hehe, och inga mardrömmar heller tack och lov :P

Jaja, här är trailern till den iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback