den andra juni tvåtusentio - Inlägg tvåhundratio

Så sitter man här en sväng då. Ska iväg till tandläkaren klockan 10.50. Nog för att jag går hos en mkt bättre tandläkare nu än vad folktandvården var, men jag tycker fortfarande inte om det. Har aldrig varit så förtjust i tandläkare så det kan nog vara svårt att ändra på kan jag tänka mej. Får se vad dom säger idag då iaf, hoppas att jag har lyckats hålla borta hålen iaf !

Annars idag så står plugga och städa på schemat, städa är väl inte så mkt, jag ska plocka undan litegrann så att Niklas kan dammsuga sen när han kommer hem från jobbet, eller det blir väl när han har varit ute och sprungit iuf ^^. Plugga däremot måste jag se till att göra ordentligt ! Även fast jag har setat och pluggat dom senaste dagarna så känns det som om det inte helt och hållet fastnar, det är lite jobbigt ! Men idag ska jag se till att få det att fastna ! Och jag hoppas verkligen att jag ska lyckas bli godkänd på den här tentan nu på fredag ! Så håll tummarna för mej !

Jaja, ska ta och röra mej från datorn nu iaf, ska nog ta och passa på att plocka litegrann nu innan tandläkaren och sen sätta mej vid skolböckerna när jag kommer därifrån ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback