den artonde januari tvåtusennio - Inlägg tvåhundratvå

Sitter i sängen hemma hos Sofie i Västerås :) Har kikat några avsnitt Naruto och nu ska jag variera mej litegrann och kolla nåt avsnitt Bleach, tänkte börja kolla på det litegrann från början igen :) Men men, sen efter det ska jag sova. Skola imorron vid kvart över 9.

Så dagen idag då, det har gått bra, mkt nytt att ta in, information, ska man lära sej hitta överallt och massa annat, men det känns bra iaf :) Kommer bli kvar här hos Sofie tills på torsdag efter skolan, har bara en föreläsning då och slutar klockan 12 så tänkte åka hem då på eftermiddan och vara hemma torsdagkväll sen åka tillbaka till skolan på fredag morgon, åka hem igen efter skolan och sen bli hemma tills på söndag efermiddag. På det viset så hinner jag vara med på några av aktiviteterna som våran förening har ordnat med iaf ^^. Som till exempel imorron har vi först "Skolvandring", då visar dom väl runt oss på skolan, som är himla stor ! :P Och sen på eftermiddagen efter skolan så ska vi ha "Stadsvandring", vet inte riktigt vad det är dom kommer visa då och så men det märks väl ^^.

Ja, en liten uppdatering om hur det har gått i skolan idag iaf :) Nu ska jag kika nåt avsnitt Bleach sen sova så jag orkar upp imorron, måste börja vänja med vid att gå upp tidigt på morgarna igen nu, hehe.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback