den sjunde november tvåtusennio - Inlägg hundranittiotvå

Ja, nu uppdaterar jag igen då, och som vanligt så blir det ett bra tag mellan gångerna. Och egentligen har jag väl inte så mycket att skriva om nu heller.

Har fått jobba litegrann dom senaste dagarna iaf ^^ Det har vart rätt skönt. Och är inte helt klar än heller, ska fortsätta på måndag. Och det märks att jag inte är van att jobba, jag håller på att måla en hall och när jag kommer hem så är jag helt slut. Och det är inte ens ett jobbigt jobb ! :O Sjukt !!!

Ikväll blir det antagligen till att spela Monopol med John och Matilda :) Och äta lite god mat, vet dock inte vad för mat än :P hehe. Men det märks.

Ja, det var väl det jag hade att skriva om just nu, orkar verkligen inte skriva nå mer för kommer ändå bara bli massa skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback