den nittonde december tvåtusennio - Inlägg hundranittioåtta

Så sitter man här vid datorn igen, uppdaterar lite blogg till och med. Duktigt av mej va ? :P

Har rätt tråkigt för tillfället. Vet inte om jag vill gå och lägga mej ändå heller, för Niklas sitter och kollar på tv med Rikard och smådricker litegrann, så det känns tråkigt att gå och lägga sej själv. Men det är för tillfället rätt trist att sitta vaken oxå.

Nej, jag ska väl inte skriva så himla mkt nu, tänkte bara uppdatera lite om att jag var på bio idag, med Niklas, Rikard och Malin, vi var och tittade på "Avatar" och det var en otroligt bra film !!! Tyckte väldigt mkt om den ! Så jag rekommenderar alla att se den ! :)

Ja, det var väl det jag hade för den här gången, här kommer trailern till filmen oxå ^^.

Kommentarer
Postat av: Shibby

får lägga ditt denna bloggen med ;D



Den filmen värkar rätt bra ;P

2009-12-20 @ 09:05:58
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback