den sjunde april tvåtusennio - Inlägg tvåhundrasex

Har precis pluggat litegrann igen. Känner mej riktigt duktig, men det är ju för grupparbetet så jag känner ju att jag måste göra någonting jag med eftersom jag inte kan vara med när dom ska träffas på fredag. Lite jobbigt att dom bestämde då när jag hade nämt redan i förra veckan tror jag det var att jag kunde inte den här helgen. Men men .. Inte så mkt att göra åt. Jag får helt enkelt göra vad jag kan för att bidra till arbetet.

Men helgen då :) Då blir det en tripp till Sälen ! :D ÄNTLIGEN ska jag få åka skidor igen ! Yeei. Jag kommer inte ens ihåg sist jag åkte slalom ju ! Så det ska bli riktigt kul :) Ska dit med Mamma, Mats, Rasmus, Samuel, Lisa och Niklas såklart, han ska oxå med :)

Jaja, orkar faktiskt inte skriva nå mer nu, får se när nästa uppdatering blir :P

Kommentarer
Postat av: madde

ha de så bra uppe i sälen, åk lite skidor för mig med ;)

2010-04-08 @ 14:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback