den tjugofemte maj tvåtusentio - Inlägg tvåhundranio

Ja, blev ett litet till inlägg idag då, jag har kommit igång igen !! :D haha.

Är i skolan nu iaf. Kom hit alldeles nyss, det blev ett litet stopp på mcdonalds när jag kom fram med tåget :P När jag åkte hemifrån så var det molnigt men uppehåll, när jag kom fram till Västerås var det molnigt och i princip spöregn, skitväder, blä ! Tråkigt ! Men men, så jag tog bussen till skolan idag, kände inte för att gå i regnet och bli helt genomblöt.

Nu har vi fått meddelande från läraren vi skulle ha haft igår iaf, blir föreläsning imorron förmiddag istället eftersom han aldrig kom igår. Så kan det gå.

Men men, nu ska jag gå och sätta mej och läsa lite om blodtryck och sånt vi ska ha om idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback