den tjugofemte maj tvåtusentio - Inlägg tvåhundraåtta

Sitter och väntar på att tiden ska gå så att jag kan åka till tåget, det går 10.40.

I skolan idag ska vi ha lite praktiskt, det jag har koll på att vi ska göra är att lära oss att ta blodtrycket på varandra, ska bli kul att få göra någonting sånt istället för att bara sitta och lyssna och skriva en lektion. Hoppas bara att det inte blir nå krångel idag som det blev igår. Men det tror jag inte ^^.

Och så en liten Video, så söta hungriga kattungar så jag var tvungen att ta med den ! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för katter?? Fasen så söta!!!! xD Hahahaha!

2010-05-26 @ 14:05:23
URL: http://stupidgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback