den tjugoförsta december tvåtusennio - Inlägg tvåhundra

Jahapp, så vad har hänt idag då ? Jo, jag har varit och ridit med Sara :) Blev till att rida en Islandhäst idag, och det blev barbacka ridning i mysvädret, sol och någa minusgrader som det var. Det blev dock lite halvkallt framemot slutet när vi var påväg tillbaka hem igen :P Men det var härligt, galopp barbacka ! Det var länge sen !!! Så otroligt härligt !! :D:D Jag skulle dock inte bli förvånad om jag har lite träningsvärk imorron :P hehe. Men sånt får man ta :)

Sen efter det så väntade jag på att bli upptinad innan jag åkte hem från mamma, bytte om när jag väl kom hem och så åkte jag vidare hem till mormor och morfar en sväng, för morfar fyllde år idag, så det blev lite fika där med mej, mamma, mats, rasmus, amanda, mormor och morfar :) Och sen när jag skulle åka därifrån så lekte Rasmus fotboja och höll i mitt ben för han ville inte att jag skulle åka :P Åkte till Karlbo och hämtade upp Niklas och sen åkte vi hem ^^.

Sen dess har jag setat vid datorn, vart till affären och handlat en sväng och lagat mat, samt ätit mat. Och nu ska jag nog hoppa in i duschen en sväng och sen sätta mej och kolla på film medans jag försöker göra färdigt Rasmus julklapp, känns som om det är dags att få den färdig eftersom det inte är så himla långt kvar till julafton nu.

Kommentarer
Postat av: Shibby

sv; vill se den men den har inte kommit upp på tankafett ännu ;/

2009-12-21 @ 22:07:37
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback