den elfte november tvåtusennio - Inlägg hundranittiortre

Yeei, uppdatering igen :P haha. Utan att någon har sagt till mej att uppdatera, den ni !

Men men, kände att jag ville skriva litegrann iaf. Imorron ska jag träffa en jobbcoach, ska bli lite spännande och se hur det är. Kanske man kan få lite hjälp med till exempel att lära sej skriva bra personliga brev m.m
Och på tisdag fyller jag år ! :) Nu blir jag gammal xD haha. Eller nåt :P Kanske inte så jätte då, men det är nästan så att man börjar få lite smått ångest över födelsedagar, jag vill inte bli äldre :P haha.

Nej .. Det blev inte så mkt mer idag ändå, när jag väl började skriva och försökte komma på nånting att skriva om så blev det totalt tomt i skallen, så ni får vara nöjda med det lilla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback